AVALUACIÓ I SEGUIMENT ALS MENJADORS ESCOLARS

//AVALUACIÓ I SEGUIMENT ALS MENJADORS ESCOLARS

AVALUACIÓ I SEGUIMENT ALS MENJADORS ESCOLARS

Als menjadors escolars de Divertàlia donem molta importància al procés d’avaluar. Per tant, volem anar un pas més enllà de manera que aquesta avaluació ens permetrà traçar punts de millora del nostre servei.

Entenem el procés d’avaluació dels menjadors escolars com un procés continu que forma part del procés educatiu. Aquestes avaluacions, en cap cas, queden reduïdes a actuacions aïllades com podrien ser una avaluació d’una activitat concreta o, també, només avaluar el final del servei anual.

Quan parlem d’avaluació ho fem des de dos punts de vista diferents. En primer lloc, la recollida d’informació. I, finalment, l’avaluació orientada a la presa de decisions.


Als menjadors escolars de Divertàlia donem molta importación al procés d’avaluar


La recollida d’informació és, sobretot, un pas imprescindible per realitzar l’avaluació. En conseqüència, és tan necessari estar preparat per captar tot el que succeeix.

Per tant, el propòsit que em farem de l’avaluació dels menjadors escolars és el de disposar d’una base sòlida. Amb aquesta base, a més, podrem prendre les decisions més oprtunes. Tanmateix, a la vista del tipus de decisions que vulguem prendre als menjadors escolars, podrem seleccionar quina informació volem recollir. També, la forma de fer-ho, el moment adequat i els criteris amb els que anirem a comparar aquesta informació.


Depenent del tipus de decisions que vulguem prendre als menjadors escolars, podrem seleccionar quina informació volem recollir


Des de Divertàlia disposem d’una sèrie de mecanismes. Aquests, ens permeten fer un seguiment òptim del desenvolupament dels menjadors escolars en qualsevol de les seves fases. El principal objectiu d’aquests mecanismes és generar una bona recollida d’informació.

La informació recollida és tractada per la presa de decisions, extreure conclusions i mesurar els resultats de la gestió del servei de menjadors escolars.

A continuació us detallem els quatre punts bàsics d’aquesta avaluació i aquest seguiment:

  • Comissió de menjador: Entre Divertàlia i l’escola de manera que es puguin tractar els temes de funcionament que puguin sorgit durant el curs. També realitzarà els controls i els informes corresponents.
  • Reunions periòdiques: Entre la supervisora de Divertàlia i la coordinadora del servei. Aquestes també podran ser amb els equips d’educadors, així com, també, amb l’ampa i/o l’equip directiu del centre escolar.
  • Seguiment del servei: Dades d’assistència, dades de les activitats i, també, visita de la supervisora de Divertàlia de forma quinzenal.
  • Memòria de final de curs i informes: Confecció d’una memòria anual entregada a final de cada curs escolar, així com una agenda de seguiment dels infants de p3 i, també, informes setmanals i trimestrals.

En conclusió, volem anar més enllà del servei de menjador i de l’hora de lleure i, sempre, volem millorar els nostres menjadors escolars.

2019-10-01T14:36:27+00:00

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR

Aviso de cookies